GRANOLLERS, IVÁN LÓPEZ. LG va traslladar el disseny i l'estil que caracteritzen la seva innovadora tecnologia a la carpa VIP instal·lada específicament per a l'ocasió en el centre financer Azca de la capital. En aquest emplaçament es va situar la impressionant piscina de 14.000 litres, que recreava la nova rentadora Direct Drive de LG, amb la major capacitat del mercat en mesures estàndards, en la qual Gemma Mengual va realitzar un espectacle artístic d'aigua, llum i so.
(vid. 2) Presentació dels productes de LG i l'actuació de Gemma Mengual nedant dins d'una rentadora gegant.
Un performance que la nedadora va crear personalment, per a transmetre als presents convidats les sensacions i els beneficis lligats a aquesta innovadora gamma de LG que oferix : gran capacitat, estalvi energètic, durabilitat i silenci. Segons paraules de Gemma Mengual: “LG m'ha ofert l'oportunitat de viure l'experiència de nedar en una rentadora per a representar els seus beneficis, a través d'una coreografia dintre de l'aigua. Em va semblar un repte únic, artístic i, per descomptat, diferent; Comunicar sota l'aigua ha estat tota una experiencia”.
L'espectacle de la campiona olímpica va ser seguit pels convidats VIP que van acudir a l'esdeveniment. Durant el dia es van portar a terme les demostracions de productes obertes al públic.
Entre els convidats, Pablo Vidal, Director General de Màrqueting de LG Espanya, desvetllava l'objectiu de l'esdeveniment: “Des de LG, volem que cada experiència amb el consumidor sigui única, fresca, positiva i que transmeti els valoris Life´s Good de LG que apel·len al gaudi de la tecnologia i com aquesta pot enriquir i millorar la nostra vida. L'espectacle artístic de Gemma Mengual, realitzat en la nova rentadora de màxima capacitat i última tecnologia de LG, és la nostra manera de traslladar els valors del producte i de la marca, conforme a l'autèntic esperit Life´s Good”.
MAIG 2010
Més informació :
No hay comentarios:
Publicar un comentario