viernes, 14 de mayo de 2010

LA BOMBOLLA OLÍMPICA DE FREIXENET

Al 2008, amb motiu de les festes de Nadal, la coneguda empresa de cava, Freixenet, ha escollit a les noies de l'equip de natació sincronitzada per a que protagonitzin l'anunci, convertint-se en les seves bombolles d'aquest any.
(fig. 10) Imatges de la grabació de l'anunci de Freixenet
GRANOLLERS, LAURA. Aquest any per a l'anunci de Nadal de Freixenet, les sirenes de l'equip espanyol de natació sincronitzada han passat 36 hores en l'aigua. L'espot, que duu el nom de El color reserva, ha estat dirigit pel director J. Walter Thompson, i es filmarà en els estudirs Pinewood.

En aquest anunci, l'empresa recupera les seves tradicionals bombolles de Carta Nevada i ha decidit premiar a les noies pel seu paper en els Jocs Olímpics de Pekín convertint-les en les protagonistes de la campanya publicitaria d'aquest any. Aquest s'inicia quan Gemma i el seu equip de sirenes sorgeixen d'una piscina vestides amb uns banyadors daurats disenyats per Andrés Sardá i interpreten diferents coreografies al ritme del sabatejat flamenc de la bailaora Flora Albacion, acabant amb totes les nedadores component una figura semblant a un arbre de Nadal, en la que cadascuna d'elles duu una copa de cava a la mà.

Segons ha explicat Gemma Mengual, la coreografia de l'espot és un recull de totes les seves coreografies més espectaculars, i després de 36 hores de rodatge per a un anunci de poc més d'un minut, el resultat sembla agradar tant a les nedadores com al director i la companyia.

I aquest ha estat presentat el passat 8 de desembre al Palau de la Música de Barcelona, rere el que el director de comunicació de Freixenet, ha declarat sentir-se orgullós per reprendre el tema de les bombolles, el qual és emblemàtic per a la companyia.


(vid. 4) Anunci de Nadal de Freixenet del 2008

MAIG 2010

Més informació a:


No hay comentarios:

Publicar un comentario